آموزش استفاده از برنامه Start Menu Modifier
 
اموزش ویندوز و کار در کامپیوتر و لب تاب
اموزش
شنبه 20 آبان 1391برچسب:, :: 14:12 ::  نويسنده : مهدی روز       

اما برای استفاده از برنامه Start Menu Modifier تنها کافی است آن را از لینک موجود در پایین همین نوشته دانلود کرده و اجرا کنید. بدون نیاز به نصب صفحه اصلی این برنامه همانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود که با کلیک بر روی دکمه Apply نسخه باریکی از صفحه شروع ویندوز 8 در هنگام فراخوانی آن در محیط دسکتاپ نمایش داده می‌شود که با استفاده از اسکرول موس به سادگی می‌توانید لیست App های نصب شده و گزینه موجود در Start Screen سیستم خود را مشاهده کنید.

Start Menu Modifier ویندوز

با استفاده از گزینه موجود در بخش Position این برنامه می‌توانید محل نمایش صفحه شروع ویندوز را در دسکتاپ (بالا، پایین، پیش فرض و خودکار) مشخص کنید و در صورتی که سیستم شما از چند صفحه نمایش بهره می‌برد توانایی انتخاب صفحه نمایشی که مایل هستید Start Screen در آن ظاهر شود را در قسمت Screen این برنامه خواهید داشت.

صفحه شروع ویندوز در پایین دسکتاپ

درست است که با کلیک بر روی هر یک از App های موجود در صفحه Start Screen همانند گذشته آن App به صورت تمام صفحه برای شما نمایش داده می‌شود اما اگر می‌خواهید با استفاده از کلیک میانبری توانایی تمام صفحه و یا باریک کردن صفحه شروع را در هنگام کار با آن داشته باشید کافی است آن کلید میانبر را در قسمت Hotkey این برنامه تعریف کنید و سپس بر روی دکمه Register Hotkey کلیک کنید. از این به بعد با فشردن کلید میانبر مشخص شده توسط شما می‌توانید صفحه شروع را به سادگی مانند اول کنید و یا از نسخه باریک آن در دسکتاپ خود لذت ببرید. البته در هر حالت به تمامی امکانات این محیط مانند جستجو در سیستم دسترسی خواهید داشت.

جستجو در سیستم ویندوز 8

همچنین با تیک دار کردن گزینه Run at windows Startup می‌توانید از اجرای این برنامه در هر بار روشن کردن سیستم بی نیاز شوید. توجه داشته باشید این برنامه به صورت پیش فرض با آیکون خود در کنار ساعت ویندوز اجرا می‌شود و دیگر در هنگام اجرا مزاحم شما نخواهد شد.

چگونگی بازگشت به حالت اولیه Start Screen

در صورتی که پس از امتحان کردن این برنامه از روند جدید نمایش Start Screen در دسکتاپ ویندوز 8 خود راضی نبودید تنها کافی است یک بار این برنامه را اجرا کنید و بر روی دکمه Restore Defaults کلیک کنید تا تنظیمات ویندوز شما به حالت اولیه باز گردد. در صورتی که باز هم در برگرداندن تنظیمات به حالت اولیه مشکل داشتید با انتخاب گزینه Default full height در قسمت Position این برنامه و کلیک بر روی دکمه Apply همه چیز به حالت اولیه خود باز خواهد گشت و شما می‌توانید با خیال راحت تنها فایل این برنامه با نام StartMenuModifier.exe را از سیستم خود پاک (Delete) کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش ویندوز و کار در کامپیوتر و لب تاب و آدرس learningwin8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 10616
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1